TOPlist

10 vecí, ktoré musíte

vedieť o kalóriách

Skôr ako sa pustíte do chudnutia

        ZDARMA!!!

Daniela.png Karol.png lubica.png vaclav - kópia.png

Nikdy už nespochybňujte potrebu fyzickej aktivity!

Existujú doslova stovky dôvodov, prečo má fyzická aktivita prínos.  Cvičenie je dobré pre vaše telo, pre vašu myseľ aj pre váš spoločenský život. Myslite na tieto zásadné prínosy cvičenia ako na cestu ku šťastiu. Ak budete mať menej stresu, budete šťastnejší, ak ste aktívnejší a produktívnejší, ste aj spokojenejší a spokojní ľudia priťahujú pozitívnych spokojných ľudí!

1.  Znížený stres

Väčšina nášho života je naplnená nejakým stresom, či už je to nedostatok času, finančné ťažkosti, náročná práca, termíny alebo aj jednoduchý rozvoz detí do školy. Stres môže viesť aj k nadmernej konzumácii nezdravých potravín, čo môže spôsobiť priberanie, čo často ešte zvyšuje váš stres1. Cvičením si urobíte čas pre seba, budete zdravší a zníži sa vám hladina stresu a budete mať lepšiu náladu2.
 

2. Cíťte sa produktívnejšie v práci aj v živote
 

Ak si dáte chvíľu pauzu na cvičenie, hlavne ak sa cítite vyčerpaný, môže vám to pomôcť lepšie sa sústrediť a zvýšiť vašu produktivitu, je to vynikajúci spôsob ako poraziť stres!

 

3. Pozitívny životný štýl priťahuje pozitívnych ľudí
 

Ak sa budete cielene snažiť zlepšiť sa prostredníctvom aktívnejšieho života, zvýši sa vám sebadôvera.  Čo je ešte lepšie, váš nový pozitívny prístup môže presvedčiť aj tých okolo vás, aby sa zmenili k lepšiemu.  Platí to hlavne ak sa rozhodnete zúčastniť sa organizovanej fyzickej aktivity, alebo sa prihlásiť do fitness klubu. Kto by bol povedal, že ak sa zlepšíte vy, môžete tým zlepšiť aj ostatných?



4. Zvýšte svoje šťastie


Kto by nechcel byť šťastnejší? Fyzická aktivita podporuje uvoľňovanie endorfínov vo vašom tele, podobne ako keď jeme chutné jedlo, napr. čokoládu. Endorfíny sú známe svojou schopnosťou dosahovať analgetický účinok (proti bolesti) a zlepšujú pocit spokojnosti  . Keď jete nevyváženú stravu s vysokým obsahom cukru, vaše šťastie, bude pravdepodobne krátkodobé, môže nasledovať „depresia“ a to môže viesť k nezdravému uzavretému cyklu. Radšej svoje „šťastné“ endorfíny získam z fyzickej aktivity56


Napísala:  Samantha Clayton, Riadite Fitness vzdelávania v Herbalife.


1 Singh, M. (2014). Mood, food, and obesity. Front Psychol, 5, 925.

2 Hamer, M., Endrighi, R., & Poole, L. (2012). Physical activity, stress reduction, and mood: insight into immunological mechanisms. Methods Mol Biol, 934, 89-102.

3 Boecker, H., Sprenger, T., Spilker, M. E., Henriksen, G., Koppenhoefer, M., Wagner, K. J. . . . Tolle, T. R. (2008). The runner's high: opioidergic mechanisms in the human brain. Cereb Cortex, 18(11), 2523-2531.

Nogueiras, R., Romero-Pico, A., Vazquez, M. J., Novelle, M. G., Lopez, M., & Dieguez, C. (2012). The opioid system and food intake: homeostatic and hedonic mechanisms. Obes Facts, 5(2), 196-207.

4 Dinas PC, Koutedakis Y, Flouris AD. Effects of exercise, and physical activity on depression. Ir J Med Sci. 2011 Jun;180(2):319-25.

5 Singh, M. (2014). Mood, food, and obesity. Front Psychol, 5, 925.

6 Recently, other molecules than endorphins (i.e. endocannabinoids) have been implicated in producing the effects associated with a runner’s high (Fuss, J., Steinle, J., Bindila, L., Auer, M. K., Kirchherr, H., Lutz, B., & Gass, P. (2015). A runner's high depends on cannabinoid receptors in mice. Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 112(42), 13105-13108), and many other molecules are involved in regulation of mood; the way it is described here is overly simplistic; exercise affects one’s well-being (happiness) in many other ways.

Zdroj: http://zdravavyziva.skherbalife.sk/articles/keeping-in-shape/never-question-your-workout-again

Páčil sa ti článok? Nezabudni ho zdieľať s priateľmi!

Gratulujeme!

Už ste iba krôčik od Vašej novej vysnívanej postavy.

Vyplňte tento kontaktný dotazník. 

Budeme Vás diskrétne a nezáväzne kontaktovať, aby sme Vám poskytli všetky konkrétne informácie.

Máš otázku?

Napíš mi hneď!

daniela.nitonova@gmail.com

Zavolaj mi hneď!

0904 483 670

INŠPIRÁCIA!

Takto

môžete schudnúť

aj VY.

Pochvaly od ľudí z môjho okolia sú balzamom za tie roky trápenia. 

Mám 3 deti a moje problémy s nadváhou začali po pôrodoch. Riešila som to rôznymi diétami, niekoľkokrát som schudla a opäť pribrala. Ocitla som sa v začarovanom kruhu a ako roky pribúdali aj moja váha narastala. Jedla som málo a napriek tomu som priberala. Začali sa pridružovať aj zdravotné problémy so zažívaním a bolesťami kĺbov. Vďaka vyživovaciemu programu  som konečne našla spôsob ako chudnúť zdravo a trvalo. Dnes môžem zjesť neporovnateľne viac a napriek tomu som výrazne schudla a cítim sa vynikajúco.

* UPOZORNENIE: Rýchlosť redukcie váhy a dosiahnuté výsledky sú vždy individuálne.

 

Ľubica - 10kg za 6 mesiacov*

Cítim sa skvele, zaznamenala som neuveriteľný nárast energie a dnes môžem už aj ja povedať, že život je naozaj krásny.

Po pôrode som bojovala s nadbytočnými kilami a extrémnou únavou, ktorá značne znepríjemňovala život mne aj môjmu okoliu. Bola som podráždená, nervózna a veľmi mi vadilo ako vyzerám. Nevážila som si samú seba, prenášala som si to do všetkých oblasí života a ten pocit už nikdy nechcem zažiť. Vďaka zdravej výžive som krásne schudla a svoju novú váhu si udržiavam. Dnes mám konfekčnú veľkosť 38 a som nadmieru spokojná. 

* UPOZORNENIE: Rýchlosť redukcie váhy a dosiahnuté výsledky sú vždy individuálne.

 

Daniela - 20kg za 6 mesiacov *

Už nemusím sťahovať brucho, aby som lepšie vyzeral a môžem byť uvoľnený...

Ako bývalý športovec ( atletika - skok do výšky) som po ukončení aktívnej kariéry výrazne začal priberať s perspektívou nárastu 1-2 kilá ročne. Bolo to spôsobené nedostatkom pohybu, častým cestovaním v aute, prejedal som sa a mal som obrovskú chuť na sladkosti. Začal som mať problémy s potením, moja váha ma obmedzovala pri rôznych činnostiach a po prejdení pár schodov som sa veľmi zadýchal. Keď som presiahol hranicu 100 kg, začal som skúšať rôzne výrobky na chudnutie bežne dostupné v predajniach alebo v lekárni, ale žiadny prekvapivý výsledok sa nedostavil. Výrobky výživy som objavil v čase keď som mal 36 rokov a 106 kg. Po trojtýždňovom užívaní sa moja hmotnosť výrazne znížila ( - 6kg) , cítil sa výborne, mal pocit výrazného nárastu energie a po dlhej dobe som začal opäť športovať a cvičiť. Do dnešného dňa som schudol 15 kilogramov a cítim sa výborne. V páse som schudol viac ako 10 cm, a to ma teší najviac. Už nemusím sťahovať brucho, aby som nejako vyzeral a môžem byť uvoľnený. 

Pochopil som, že všetko chce svoj čas a takáto jednoduchá a zdravá forma chudnutia ma privedie k vytúženému výsledku.  Karol - 15kg za 9 mesiacov *

* UPOZORNENIE: Rýchlosť redukcie váhy a dosiahnuté výsledky sú vždy individuálne.

 

Karol - 15 kg*

Cítim sa plný energie. Najviac sa teším z toho, že si musím ísť kúpiť menšie nohavice.

Od detstva som trpel nadváhou, ktorá sa vekom zvyšovala. Vplyvom značnej nadváhy sa mi zhoršil zdravotný stav až natoľko, že som bol odkázaný na denné užívanie množstva liekov.

Užívaním produktov výživy sa mi váha značne upravila a tým sa mi upravil aj zdravotný stav natoľko, že väčšiu časť liekov som mohol vysadiť.
Znížením váhy sa cítim omnoho lepšie, ľahšie, upravilo sa mi nadmerné potenie, ktoré mi znepríjemňovalo život. Prestal som trpieť pocitom vlčieho hladu.

* UPOZORNENIE: Rýchlosť redukcie váhy a dosiahnuté výsledky sú vždy individuálne.

Václav - 15 kg za 6 mesiacov*

10 vecí, ktoré musíte vedieť o kalóriách!

Skôr, ako sa pustíte do chudnutia.

ZDARMA!!!

10 vecí, ktoré musíte

vedieť o kalóriách.

Skôr ako sa pustíte do chudnutia.

             ZDARMA!!!

Tieto stránky používajú cookies.
Prehliadaním týchto stránok s používaním cookies súhlasíte.